Na oklejanie samochodów decydujemy się dziś dosyć często. Warto mieć tu na uwadze, że dziś nie robimy tego już tylko i wyłącznie po to, aby zwiększyć ochronę swojego auta czy też przyciemnić w nim szyby. Trzeba pamiętać, że najpopularniejsze są dziś folie reklamowe, które mają służyć zaprezentowaniu danej firmy odbiorcom. Jako że jest to reklama mobilna i przemieszcza się wraz z kierowcą, nie da się ukryć, że jest to bardzo ciekawy nośnik reklamowy. Skoro jesteśmy już przy reklamie zewnętrznej w takiej formie, odnieśmy się też do cen, jakie przyjdzie nam zapłacić za oklejenie auta. Z jakimi kosztami musimy się tutaj liczyć?

Czynniki warunkujące cenę

Oczywiście czynników, które wpływają na cenę takiej reklamy w postaci folii samoprzylepnej na karoserii auta jest kilka. W pierwszej kolejności należy rzecz jasna odnieść się do wielkości samej aplikacji. Jedni z nas decydują się tylko na niewielką reklamę na drzwiach bocznych. Inni natomiast bardzo chętnie obkleją 3/4 swojego auta. Zauważmy tu, że cena uzależniona jest też od wielkości samochodu, bo od tego zależy też i wielkość samej aplikacji.

Przykładowe ceny

Jak zatem kształtują się tutaj ceny? To zależy też od firm, które się tym zajmują. Reklamę na drzwiach możemy mieć już jednak za około 150 – 200 złotych. Nie jest to więc koszt wysoki, choć wielu być może sądzi inaczej. Znacznie więcej zapłacimy, kiedy aplikacja będzie większa. Oklejenie samochodu osobowego w dużej części folią reklamową może bowiem kosztować nawet blisko dwa tysiące złotych. Ceny są więc bardzo różnorodne.

2 odpowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

All Rights Reserved © 2020